Inteligenta emotionala in actiune

37,00 RON
Monedă
niciunul

Programe de training si coaching pentru lideri, manageri si echipe

 Inteligenta emotionala in actiune. Programe de training si coaching pentru lideri, manageri si echipe Cartea contine exercitiile, strategiile, chestionarele si prezentarile de teste care sunt instrumentele-cheie in construirea abilitatilor inteligentei emotionale. Lucrarea se adreseaza atat celor indeajuns de motivati pentru a-si forma singuri competentele inteligentei socio-emotionale, cat si trainerilor, managerilor, specialistilor in resurse umane, pedagogilor, psihologilor, terapeutilor care lucreaza cu grupuri sau cu indivizi interesati sa dobandeasca aceste capacitati. Detinerea abilitatilor specifice inteligentei socio-emotionale asigura o performanta crescuta la locul de munca, o productivitate mare in orice companie, o stare generala de optimism, entuziasm in viata personala, armonie si fericire in familie.

În stoc
Acțiune
Conectați-vă pentru a câștiga puncte de fidelitate pentru partajare!

Recomanda-ne pe retelele de socializare și acumulezi 1 punct
de fidelitate pentru fiecare recomandare (maxim 5 pe zi).

Cumpara acest produs si acumulezi 37 puncte de fidelitate.
Scrie o recenzie si acumulezi 100 puncte de fidelitate.
Punctele de fidelitate acumulate, pot fi folosite la plata comenzilor tale. Detalii aici.
Afla primul cand este reducere de pret la acest produs. Click pe butonul de clopotel.
Pentru informatii sau alte detalii ne poti contacta si pe chat.

 Inteligenta emotionala in actiune. Programe de training si coaching pentru lideri, manageri si echipe Cartea contine exercitiile, strategiile, chestionarele si prezentarile de teste care sunt instrumentele-cheie in construirea abilitatilor inteligentei emotionale. Lucrarea se adreseaza atat celor indeajuns de motivati pentru a-si forma singuri competentele inteligentei socio-emotionale, cat si trainerilor, managerilor, specialistilor in resurse umane, pedagogilor, psihologilor, terapeutilor care lucreaza cu grupuri sau cu indivizi interesati sa dobandeasca aceste capacitati. Detinerea abilitatilor specifice inteligentei socio-emotionale asigura o performanta crescuta la locul de munca, o productivitate mare in orice companie, o stare generala de optimism, entuziasm in viata personala, armonie si fericire in familie.

 Toti dorim sa avem o imagine de sine pozitiva, sa fim asertivi, empatici, sociabili, sa stim sa rezolvam rapid probleme, sa ne controlam eficient impulsurile, sa avem o toleranta mare la stres si, in definitiv, sa fim fericiti. Dar toate par obiective atat de greu de atins, incat nici nu indraznim sa speram ca le vom atinge vreodata. Ei bine, aceasta carte ne demonstreaza contrariul. Le putem dobandi pe toate, in timp record, cu vointa si cu organizare. Iar beneficiile nu se vor lasa asteptate – o capacitate mare de a rezolva conflicte, o motivatie crescuta pentru performanta, incredere in sine, echilibru afectiv, adaptabilitate in diverse situatii, capacitatea de a exprima adecvat emotiile in familie, la serviciu si in comunitate. Si, totul, la cateva exercitii distanta! Aceasta carte este o resursa excelenta, care furnizeaza instrumentele de lucru utile trainerilor si practicienilor ai caror clienti isi doresc sa-si imbunatateasca abilitatile inteligentei socio-emotionale. Exercitiile nu trebuie sa lipseasca din «trusa cu scule» a unui formator in domeniu.“ STEVEN J. STEIN, fondator si CEO al companiei Multi Health Systems, coautor al bestsellerului The EQ Edge „O harta exceptionala a domeniului inteligentei emotionale este alaturata unor exercitii special concepute pentru a creste autoconstientizarea si pentru a dezvolta abilitatile indispensabile obtinerii succesului.“

 ROBERT EMMERLING, Consortiul pentru Cercetarea Inteligentei Emotionale in Organizatii „Matricea complexa de referinte din aceasta carte cuprinde 65 de exercitii si le coreleaza cu patru modele teoretice ale IE.Exercitiile vizeaza formarea abilitatilor specifice inteligentei socio-emotionale, precum asertivitatea, empatia, optimismul, expresivitatea emotionala, controlul impulsurilor si autoactualizarea.“ www. eiconsortium. org, Consortiul IE Marcia Hughes, doctor in drept, este presedintele organizatiei Collaborative Growth, L. L. C. si consultant in strategii de comunicare pentru organizatii care pun pret pe angajatii foarte performanti, lucrand direct cu echipele si cu liderii acestora. Marcia Hughes si_a dobandit experienta si expertiza in domeniul inteligentei emotionale prin munca sa de consiliere menita sa ajute oamenii sa se automotiveze si sa comunice mai bine cu cei din jur. Discursurile sale sunt bazate pe povesti reale, motivante, referitoare la cresterea exponentiala a succesului in conditiile in care oamenii colaboreaza eficient. Marcia Hughes si James Terrell sunt autorii testului TESI (The Team Emotional and Social Intelligence Survey), un instrument psihometric accesibil online. De asemenea, Marcia Hughes este coeditorul lucrarii The Handbook for Developing Emotional Intellingence (2009), coautor al volumelor Developing Emotional Intelligence: Exercises for Leaders and Teams (2010), A Trainer’s Guide to Team Emotional and Social Intelligence (2009), A Coach’s Guide for Emotional Intelligence (2008), The Emotionally Intelligent Team (2007), Emotional Intelligence in Action (2005) si autor al cartii Life’s 2% Solution (2006). Marcia a avut numerosi clienti, din domenii diferite, precum American Express, Medtronic, The World Bank, The Office of Personnel Management si The Department of Agriculture (SUA).

 Este trainer certificat in aplicarea si interpretarea testelor TESI®, EQ_i2. 0 si EQ360. Ea ofera programe de formare pentru traineri si consilieri, bazate pe aplicarea metodelor de dezvoltare a inteligentei emotionale. Preocuparea sa de a creste productivitatea la locul de munca prin comunicare strategica a aparut ca urmare a unei prestigioase cariere in avocatura, intr_o firma specializata pe probleme complexe de politica nationala. De asemenea, ea a fost asistent al Procurorului General al SUA si functionar public la The 10th Circuit Court of Appeals, in mandatul lui William E. Doyle. James Bradford Terrell este vicepresedintele organizatiei Collaborative Growth, unde isi pune in practica expertiza dobandita in domeniul comunicarii interpersonale cu scopul de a ajuta clientii din sectorul public sau din cel privat sa anticipeze si sa se adapteze la schimbarile din mediul profesional. James este coautor al testului TESI® (The Team Emotional and Social Intelligence Survey) si al cartilor Emotional Intelligence in Action (2005), A Coach’s Guide for Emotional Intelligence (2008), The Emotionally Intelligent Team (2007). El tine seminarii dedicate liderilor, echipelor aflate in perioade de tranzitie si managerilor, folosindu_se de instrumentele psihometrice EQ_i®, EQ360, TESI®, Emergenetics® etc. James a lucrat multi ani ca psihoterapeut in sectorul privat, specializandu_se pe rezolvarea conflictelor in cadrul relatiilor interpersonale dintre clientii sai si partenerii lor de viata, copiii lor, parintii lor, angajatorii si/sau colegii de lucru ai clientilor. El a ocupat trei ani postul de director executiv la Institutul Syntropy, o organizatie de cercetare nonprofit care studia efectele trainingurilor din domeniul comunicarii asupra eficientei umane. De asemenea, a fost directorul de training al Asociatiei Metro_Denver Mutual Housing – unul dintre primii dezvoltatori ai conceptului de gospodarire cooperativa. La inceputurile carierei, a fost proprietarul companiei Integrity Building Systems – o firma de constructii specializata in renovari din sectorul rezidential si comercial, fiind coordonatorul mai multor proiecte, cum ar fi Denver International Airport si National Digital Cable Television Center.

Mai multe informații
Data aparitiei 7 aug. 2013
Scrie o recenzie
Doar utilizatorii înregistrați pot scrie recenzii. Te rugăm conectează-te sau Creează-ți cont

Attachments

Gol